Інструменти врегулювання емоційних спалахів молодших школярів

news_item image

04.08.2022

Реальність українців стрімко змінилася. Війна вплинула на кожен куточок суспільного життя. Школа – не виключення. За останніми даними близько 60% українців потребують допомоги психолога, наше суспільство буде відновлюватися від шокуючої реальності близько 10 років. Перед вчителями молодших класів постає багато викликів, такі як оптимізувати навчальний процес, як зробити доступним навчання під час військових дій та як допомогти учням сприйняти ту реальність, яка їх оточує. Погодьтеся в цей непростий час, вчитель має бути не просто педагогом але і психологом для того, щоб допомогти учням подолати свої емоційні спалахи, навчити розуміти себе та інших.

Мета

Продемонструвати методи врегулювання емоційних спалахів учнів молодших класів. Показати на практиці як допомогти учням в кризових психологічних станах, як врегулювати поведінку колективу учнів, навчитися розуміти себе і свій стан, навчитися володіти собою в кризових ситуаціях.

Завдання:

  • висвітлити особливості емоційних спалахів учнів молодших класів;
  • продемонструвати методи, прийоми та форми як групової так індивідуальної роботи з емоційними спалахами учнів;
  • розкрити важливість розвитку емоційного інтелекту;
  • надати практичні поради для педагогів та психологів, як поводити себе в кризових емоційних станах учнів;
  • проаналізувати основні фрагменти групової та індивідуальної роботи.

Очікувані результати:

  • ознайомлення з інструментами, котрі допоможуть учням отримати підтримку та створять сприятливий терапевтичний клімат в колективі;
  • розуміння особливостей емоційних спалахів учнів молодших класів;
  • готовність застосовувати відповідні методи та прийоми роботи з емоційними спалахами учнів;
  • здатність розвивати емоційний інтелект учнів молодших класів.

Цільова авдиторія

Вчителі, психологи, волонтери.

Спікерка

Грищук Олена Юріївна. Вчителька початкових класів і англійської мови в молодших класах, корекційна педагогиня і практична психологиня, засновниця освітнього простору «Скриня».