11.08.2022
Актуальність
Впровадження інклюзивного навчання потребує від педагогів володіння загальними засадами організації інклюзивної освіти. Протягом останніх років законодавча база оновлюється, що дає змогу освітянам ґрунтовно і комплексно підходити до реалізації індивідуального освітнього маршруту дітей з ООП. Створюючи індивідуальну програму розвитку, педагоги вивчають потреби дитини з ООП, виявляють бар’єри в оволодінні освітою, готують відповідні навчальні матеріали тощо. Саме тому, ми зосередили свою увагу на докладному вивченні психолого-педагогічних стратегій навчання дітей з різними типами освітніх труднощів.
Мета
Зорієнтувати педагогів в особливостях індивідуального підбору психолого-педагогічних адаптацій для дітей з різними типами освітніх труднощів.
Завдання:
Очікувані результати:
Цільова авдиторія
Педагоги закладів дошкільної і загальної середньої освіти, асистенти вихователів/вчителів, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів.
Верещак Людмила Борисівна, директорка комунальної установи «Бердичівський інклюзивно-ресурсний центр» Бердичівської міської ради, дефектологиня, логопединя, реабілітологиня. Активно вивчає: короткотермінову психотерапію; сенсорно моторну інтеграцію; роботу з дітьми з РАС, родинами, які мають дітей з РАС.
Проводить семінари, тренінги у закладах освіти по впровадженню інклюзивної освіти.