Деякі особливості оцінювання результатів навчання учнів у закладах освіти, що пілотують новий Державний стандарт

news_item image

18.10.2023

Запровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти потребує суттєвого переосмислення підходів до оцінювання результатів навчання учнів / учениць, напрацювання методичних рекомендацій для освітян, розроблення галузевих критеріїв оцінювання, при цьому академічна автономія закладу освіти дає свободу для створення внутрішньої системи оцінювання з дотриманням загальнонаціональних вимог.

Про виклики, з якими стикаються учасники інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти», що триває з 2021 року (наказ МОН України від 02.04.2021 №406) у зв’язку зі зміною підходів до оцінювання, 28 вересня 2023 року розповіла Ірина Клименко, проєктна менеджерка з оцінювання НУШ Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України в межах проєкту АРУ. Зокрема експертка під час інформаційної сесії презентувала галузеві критерії оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів та пояснила, що лягло в їх основу, звернула увагу освітян на доступні інструменти для діагностика динаміки результатів навчання учнів тощо.