Результати моніторингових досліджень як “маршрутний лист” на шляху підвищення якості освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти в умовах імплементації НУШ на рівні 7-9 класів

news_item image

13.12.2024

Саме такою була тема вебінару, ініційованого та проведеного командою підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України в межах програми «Архітектура відновлення та реформ в Україні» (URA, за підтримки EBRD Ukraine MDA).

Упродовж кількох годин учасники вебінару разом з Василем Терещенком, експертом з моніторингу ефективності реформи НУШ Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України, обговорювали актуальний стан та характеристики освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти та результати такої діяльності, що напряму впливають на якість освіти. Експерт також представив розгорнуту характеристику основних моніторингових досліджень, що можуть бути корисні керівникові / керівниці закладу загальної середньої освіти.

Василь Терещенко докладно схарактеризував методологію та результати моніторингу пілотування реформи НУШ, ЗЗМЯО, PISA, ДоСЕН, TALIS, а також запропонував приклади інтерпретації результатів цих досліджень для моніторингу ефективності освітньої діяльності закладу загальної середньої освіти.

Пропонована тема викликала зацікавлення та жваву дискусію, в першу чергу, серед керівників закладів загальної середньої освіти, їх заступників та координаторів ОІППО по роботі з керівними кадрами.

Запис вебінару доступний за покликанням

Для більш ґрунтовного опрацювання матеріалів зустрічі, можна скористатись презентацією.