9 червня 2022 року відбудеться пресконференція, під час якої Комісар Європейської комісії з питань інновацій, досліджень, культури, освіти та молоді Марія Габріель анонсує програму підтримки Європейської інноваційної ради (EIC) для української спільноти. Бюджет програми становить 20 мільйонів євро. Програма підтримки від Європейської Ради Інновацій передбачає, зокрема, нові бізнес-можливості, а також підтримку у взаємодії з мережею […]
Українська онлайн-платформа для викладання та вивчення англійської мови TalkEn.Cloud проводить безплатний онлайн-форум “Освітній бізнес в кризових умовах”. Подія відбудеться 8 червня з 15:00 до 20:20, зареєструватися можна за посиланням. 8 керівників і топменеджерів успішних освітніх проєктів дадуть свої рекомендації з відкриття або оновлення бізнесу в кризових умовах. “Ми розуміємо, що сьогодні бізнес – це не […]
Комунікація з учнями в умовах війни — тема, яка торкнулася кожного українського педагога. Як справлятися з переживаннями в дітей і як правильно розмовляти з ними про війну? Як навчати школярів у нових умовах і як продовжити свій професійний розвиток?
Українська онлайн-платформа для викладання та вивчення англійської мови TalkEn.Cloud проводить безплатний онлайн-форум “Освітній бізнес в кризових умовах”. Українська онлайн-платформа для викладання та вивчення англійської мови TalkEn.Cloud проводить безплатний онлайн-форум “Освітній бізнес в кризових умовах”. Подія відбудеться 8 червня з 15:00 до 20:20, зареєструватися можна за посиланням. 8 керівників і топменеджерів успішних освітніх проєктів дадуть свої рекомендації з […]
Спрямований на оновлення шкільного курсу проєкт «Інформатика NewG» відновлює роботу після тимчасового призупинення діяльності в зв’язку з війною. Проєкт передбачає створення та пілотування освітніх ресурсів для предмету «Інформатика». Нові ресурси після апробації та вдосконалення будуть розміщені у вільному доступі на сайті Всеукраїнської школи онлайн. Наразі відбувається добір вчителів інформатики та закладів освіти, які пілотуватимуть новий зміст і […]
Діти з особливими освітніми потребами зазвичай перебувають під прискіпливішим наглядом дорослих, ніж їхні однолітки. Тому вони мають менше практики побутової самостійності, що може суттєво обмежувати їхні можливості в критичних ситуаціях.