Цілі:
Підтримка професійного розвитку вчителів відповідно до реформи, його збагачення фінським досвідом і найкращими практиками
Основні зацікавлені сторони: Міністерство освіти і науки України, Інститут модернізації змісту освіти (ІМЗО); Український інститут розвитку освіти (УІРО), Державна служба якості освіти (ДСЯО), Команда підтримки реформ (КПР).
Ключові результати
Протягом діяльності проєкту ми систематично підтримували професійний розвиток педагогів – навіть попри пандемію COVID-19 і війну в Україні.
Провели 34 навчальні активності, з-поміж яких – тренінги, програми вебінарів, навчальні поїздки до Фінляндії, онлайн-консультації, створення онлайн-курсів.
Ключові теми наших програм і курсів, під час яких фінські експерти ділились кращими практиками і знаннями:
Наші навчальні заходи охопили 2800 освітян, з-поміж яких – викладачі закладів післядипломної педагогічної та вищої освіти, вчителі, регіональні координатори НУШ, автори освітніх програм.
Реагуючи на виклики, спричинені війною, ми провели серії тренінгів та супервізійних сесій «Психосоціальна підтримка вчителів і учнів під час війни» та створили методичний посібник. Підготували 109 тренерів-педагогів з ІППО та 141 учителів і тренерів-педагогів, які отримали відповідний сертифікат.
Опубліковані та використовуються два цифрових навчальних продукти для вчителів і тренерів-педагогів:
«Школа для всіх» про інклюзивність
QR-код та лінк на онлайн-курс
для самостійного вивчення:
«Оцінювання без знецінювання»
QR-код та лінк на онлайн-курс
для самостійного вивчення: