Підготовка вчителів

Цілі:

Підтримка професійного розвитку вчителів відповідно до реформи, його збагачення фінським досвідом і найкращими практиками

  • Підготовка тренерів-педагогів із 25 обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти (ІППО)
  • Підготовка тренерів-педагогів із 24 пілотних закладів вищої освіти (ЗВО)
  • Сприяння вдосконаленню системи професійного розвитку вчителів (ПРВ)
  • Підготовка цифрових навчальних продуктів для вчителів і тренерів-педагогів

Основні зацікавлені сторони: Міністерство освіти і науки України, Інститут модернізації змісту освіти (ІМЗО); Український інститут розвитку освіти (УІРО), Державна служба якості освіти (ДСЯО), Команда підтримки реформ (КПР).

 

Ключові результати

Протягом діяльності проєкту ми систематично підтримували професійний розвиток педагогів – навіть попри пандемію COVID-19 і війну в Україні.

Провели 34 навчальні активності, з-поміж яких – тренінги, програми вебінарів, навчальні поїздки до Фінляндії, онлайн-консультації, створення онлайн-курсів.

Ключові теми наших програм і курсів, під час яких фінські експерти ділились кращими практиками і знаннями:

  • педагогіка початкової освіти,
  • інклюзивна освіта,
  • практики оцінювання,
  • професійний розвиток та практика наставництва,
  • цифрові інструменти для вчителів.

Наші навчальні заходи охопили 2800 освітян, з-поміж яких – викладачі закладів післядипломної педагогічної та вищої освіти, вчителі, регіональні координатори НУШ, автори освітніх програм.

Реагуючи на виклики, спричинені війною, ми провели серії тренінгів та супервізійних сесій «Психосоціальна підтримка вчителів і учнів під час війни» та створили методичний посібник. Підготували 109 тренерів-педагогів з ІППО та 141 учителів і тренерів-педагогів, які отримали відповідний сертифікат.

 

Опубліковані та використовуються два цифрових навчальних продукти для вчителів і тренерів-педагогів:

«Школа для всіх» про інклюзивність

QR-код та лінк на онлайн-курс

для самостійного вивчення:

https://study.ed-era.com/uk/courses/course/409

«Оцінювання без знецінювання»

QR-код та лінк на онлайн-курс

для самостійного вивчення:

https://study.ed-era.com/uk/courses/course/410