Мовний компонент
Основні Цілі:
- сприяти забезпеченню відповідності навчання українською мовою у школах із навчанням мовами національних меншин (угорська, румунська) стандартам НУШ;
- підвищити обізнаність про важливість державної мови та переваги багатомовності;
- поліпшити освітнє середовище (викладання та вивчення української мови).
Ключові результати
Наші тренінги для вчителів і методистів ІППО Закарпатської та Чернівецької областей пройшли 310 вчителів і 20 тренерів. З них 98% надзвичайно задоволені навчанням, а 68% усіх учителів української мови зі згаданих областей уже застосовують проєктні матеріали й методики в роботі.
Тренінги для вчителів біології, математики, фізики й хімії щодо викладання українською мовою пройшли 1 613 учителів з України.
Ключові продукти для освітян та учнів
Онлайн-курси для вчителів
- «Викладання української мови в класах із навчанням мовами національних меншин»
- «Українська для фізиків та ліриків»
Навчальні програми
- типова програма підвищення кваліфікації вчителів біології, хімії, фізики та математики закладів освіти з викладанням мовами національних меншин
- модельна навчальна програма «Інтегрований курс української мови і літератури для класів з навчанням мовою корінного народу та/або національної меншини. 5-6 класи»
Посібники для вчителів, університетів, учнів
- «Українська для всіх. Як навчати тих, для кого українська мова не є рідною»
- «Українська як державна мова. Вивчення і навчання»
- «Мистецтво оцінювання в НУШ»
- «Бомбезна українська. Як спланувати та провести мовний табір»
- комплекти посібників (посібник учня, посібник учителя, робочий зошит учня) із вивчення української як державної для 1-4 класів
Цифрові продукти
- «ЙОЙ» – мобільний застосунок для вивчення української в початковій школі
- багатомовний онлайн-словник математичних термінів (угорська, румунська + польська, словацька)