Мовний компонент

Основні Цілі:

  • сприяти забезпеченню відповідності навчання українською мовою у школах із навчанням мовами національних меншин (угорська, румунська) стандартам НУШ;
  • підвищити обізнаність про важливість державної мови та переваги багатомовності;
  • поліпшити освітнє середовище (викладання та вивчення української мови).


Ключові результати

Наші тренінги для вчителів і методистів ІППО Закарпатської та Чернівецької областей пройшли 310 вчителів і 20 тренерів. З них 98% надзвичайно задоволені навчанням, а 68% усіх учителів української мови зі згаданих областей уже застосовують проєктні матеріали й методики в роботі.

Тренінги для вчителів біології, математики, фізики й хімії щодо викладання українською мовою пройшли 1 613 учителів з України.

Ключові продукти для освітян та учнів

Онлайн-курси для вчителів

  • «Викладання української мови в класах із навчанням мовами національних меншин»
  • «Українська для фізиків та ліриків»

Навчальні програми

  • типова програма підвищення кваліфікації вчителів біології, хімії, фізики та математики закладів освіти з викладанням мовами національних меншин
  • модельна навчальна програма «Інтегрований курс української мови і літератури для класів з навчанням мовою корінного народу та/або національної меншини. 5-6 класи»

Посібники для вчителів, університетів, учнів

  • «Українська для всіх. Як навчати тих, для кого українська мова не є рідною»
  • «Українська як державна мова. Вивчення і навчання»
  • «Мистецтво оцінювання в НУШ»
  • «Бомбезна українська. Як спланувати та провести мовний табір»
  • комплекти посібників (посібник учня, посібник учителя, робочий зошит учня) із вивчення української як державної для 1-4 класів

Цифрові продукти

  • «ЙОЙ» – мобільний застосунок для вивчення української в початковій школі
  • багатомовний онлайн-словник математичних термінів (угорська, румунська + польська, словацька)