Новини

Показати на сторінці:
news_item image
06.12.2022
Як розробити систему оцінювання учнів

Формувальне, поточне, підсумкове оцінювання. Як ці різновиди оцінювання мають взаємодіяти та доповнювати один одного? А які особливості оцінювання учнів з ООП? І як розробити правила оцінювання, спільні для всієї школи? Пропонуємо кілька практичних порад від експертів щодо формування системи оцінювання в закладі освіти. Як оцінювати досягнення учнів у НУШ Усе більшої ваги набирає формувальне оцінювання, […]

news_item image
01.12.2022
Освітня програма у Фінляндії: що визначає держава, а що – школа

Як у Фінляндії складають освітні програми? Що визначає держава, що – місцева влада, а що – школа? Відповіді на ці та інші питання про освітню програму читайте у цьому матеріалі. Державний рівень Сценарій базової середньої освіти закладається на рівні національної освітньої програми, кажуть фінські експерти. Основними її принципами мають бути розвиток учнів як особистостей та […]

news_item image
29.11.2022
Стартувала серія вебінарів про інформаційно-комунікаційні технології в освіті

Розпочалися вебінари «Інформаційно-комунікаційні технології у педагогіці» для координаторів НУШ із закладів післядипломної педагогічної освіти. Серія з шести вебінарів, яку проводить проєкт «Навчаємось разом», стартувала 25 листопада і триватиме до 16 грудня. Вебінари покликані підвищити компетентність у використанні цифрових технологій у дистанційній, гібридній та онлайн-освіті. А також – обмінятися провідним досвідом та експериментальними рішеннями щодо дистанційної/онлайн-освіти […]

news_item image
25.11.2022
«Навчаємось разом» та «Go Global» підготували 60 вчителів-менторів для учнівських команд «БомбеЗНО кемп 2022»

Проєкт «Навчаємось разом» спільно з освітньою фундацією «Go Global» провели тренінг для вчителів, які будуть менторами учнівських команд під час програми «БомбеЗНО кемп 2022». Офлайн-тренінг для вчителів-менторів відбувся 18-20 листопада. Під час навчання педагоги освоїли ефективне наставництво, ознайомилися з методами гейміфікації навчання й іншими новітніми освітніми методиками. Загалом у проєкті беруть участь 60 педагогів. Менторами […]

news_item image
21.11.2022
Формувальне оцінювання: приклади форм, які заповнюють фінські вчителі, діти та їхні батьки

Як проводити формувальне оцінювання? Не загальними, а конкретними рекомендаціями поділилися фінські експертки Аня Хурінайнен-Косунен і Рія Палмквіст у межах серії вебінарів проєкту «Навчаємось разом» і Команди підтримки реформ. Зокрема, вони запропонували низку форм, які протягом навчального року заповнюють учитель, дитина й батьки для планування і проведення формувального оцінювання.  Інструменти формувального оцінювання Формувальне оцінювання варто розпочинати […]

news_item image
15.11.2022
Запозичити з творів інших авторів і не стати плагіатором: правила користування інтелектуальною власністю

Чи знаєте ви, що доведеться питати дозвіл, якщо плануєте проілюструвати матеріал фотографією «Джоконди»?

news_item image
09.11.2022
Позитивне оцінювання та самооцінювання – як проводити і навчити цього учнів

Якщо педагог під час оцінювання наголошуватиме на проблемах, демонструватиме владу, розділятиме дітей на «хороших» і «поганих», намагатиметься урівняти їхні досягнення, протиставлятиме їх та орієнтуватиметься на їхню поведінку в минулому («ти завжди кажеш недоречно»), то таке оцінювання не буде підтримувальним та не допомагатиме учням рухатися своєю освітньою траєкторією. Для протилежного ефекту варто відштовхуватися від сильних сторін […]

news_item image
03.11.2022
Чому варто пройти онлайн-курс «Оцінювання без знецінювання»

Коли ми оцінюємо, то підтримуємо чи караємо? Як оцінювати, не нашкодивши, а, навпаки, мотивувавши? Які інструменти оцінювання стануть помічними для вчителів і чому батькам не варто вимагати оцінок? Відповіді на ці запитання можна знайти в онлайн-курсі «Оцінювання без знецінювання». Його розробив проєкт «Навчаємось разом» спільно зі студією онлайн-⁠освіти EdEra за фінансової підтримки Європейського Союзу й […]

news_item image
28.10.2022
Яким має бути повноцінний електронний підручник і чому pdf-версії недостатньо

Потреба в електронних підручниках виникла давно, а в час пандемії та війни набула особливої гостроти. Адже це зручно для дистанційного навчання, а під час очного розв’язує проблему важких шкільних наплічників, особливо для дітей молодшого віку. І це лише дві переваги такого формату, а є ще інтерактивність, важлива для дітей, та можливість вносити зміни, не переробляючи […]

Всього 67 новин