Співбесіди та консультації, портфоліо, самооцінювання, особиста рефлексія, рубрики оцінювання та ситуативні нотатки – ці та інші методи можна використовувати, оцінюючи учнів. Більшість із них базуються на уважному спостереженні вчителя за учнівством не тільки під час навчання, а й на перерві чи в несподіваних ситуаціях. Це дає можливість краще зрозуміти, як змінюються діти та на що […]
Організація максимально ефективного для кожної дитини уроку – особливо актуальне питання сьогодні, адже часто в класі навчаються діти з різними потребами, і педагог має забезпечити кожному індивідуальну траєкторію навчання та розвитку. Як поєднати предметне навчання з наскрізними компетентностями? Чи можна зацікавити кожного учня, незалежно від його прагнень та здібностей? Що робити, коли не вистачає часу, […]
Організація максимально ефективного для кожної дитини уроку – особливо актуальне питання сьогодні, адже часто в класі навчаються діти з різними потребами, і педагог має забезпечити кожному індивідуальну траєкторію навчання та розвитку. Як поєднати предметне навчання з наскрізними компетентностями? Чи можна зацікавити кожного учня, незалежно від його прагнень та здібностей? Що робити, коли не вистачає часу, […]
Пілотування НУШ: Вчителька розповідає про інтегроване навчання в 5 класі Ми продовжуємо розповідати про перебіг пілотування НУШ у 5-х класах. Вчителька української мови й літератури київської школи №88 Інна Романчук розповіла “Новій українській школі” про свій досвід викладання інтегрованого курсу, який містить у собі українську мову, українську та зарубіжні літератури. У матеріалі читайте про: особливості […]
Професія вчителя у Фінляндії престижна та високооплачувана, а один із найвищих конкурсів – на педагогічні спеціальності. Оскільки фінські вчителі мають багато свободи у створенні індивідуальних освітніх траєкторій для учнів, виборі методів та підходів викладання, велика роль відводиться практичній підготовці студентів у школах при університетах та партнерських загальноосвітніх школах. Під час вебінарів від Фінського проєкту “Навчаємось разом” […]
Професія вчителя у Фінляндії престижна та високооплачувана, а один із найвищих конкурсів – на педагогічні спеціальності. Оскільки фінські вчителі мають багато свободи у створенні індивідуальних освітніх траєкторій для учнів, виборі методів та підходів викладання, велика роль відводиться практичній підготовці студентів у школах при університетах та партнерських загальноосвітніх школах. Під час вебінарів від Фінського проєкту “Навчаємось […]
Чи знаєте ви, що доведеться питати дозвіл, якщо плануєте проілюструвати свій матеріал, статтю чи виступ фотографією славнозвісної “Джоконди”? Знати правила використання інтелектуальної власності важливо не лише видавцям чи підручникотворцям, а й педагогам, які розробляють власні освітні програми, публікуються в онлайн-медіа чи беруть участь у розробленні навчальних матеріалів. Про захист авторського права розповіла начальниця відділу навчальної […]
Якщо педагог під час оцінювання наголошуватиме на проблемах, демонструватиме владу, розділятиме дітей на “хороших” і “поганих”, намагатиметься урівняти їхні досягнення, протиставлятиме їх та орієнтуватиметься на їхню поведінку в минулому (“ти завжди кажеш недоречно”), то таке оцінювання не буде підтримувальним та не допомагатиме учням рухатися своєю освітньою траєкторією.
“ЙОЙ” – це мобільний додаток, за допомогою якого учні 1–4 класів, які навчаються в закладах освіти з мовами навчання національних меншин, можуть інтерактивно і яскраво вивчати українську. Завантажити застосунок можна для смартфонів з іOS та Android. Водночас додаток універсальний, тож не тільки угорська й румунська меншини можуть вивчати українську за його допомогою. “Наприклад, немає такого […]