Новини

Показати на сторінці:
news_item image
20.02.2022
8 цікавих технік, як оцінювати учнів, і що треба врахувати

Співбесіди та консультації, портфоліо, самооцінювання, особиста рефлексія, рубрики оцінювання та ситуативні нотатки – ці та інші методи можна використовувати, оцінюючи учнів. Більшість із них базуються на уважному спостереженні вчителя за учнівством не тільки під час навчання, а й на перерві чи в несподіваних ситуаціях. Це дає можливість краще зрозуміти, як змінюються діти та на що […]

news_item image
06.02.2022
Планування уроку та мотивація учнів у межах проблемно-орієнтованого та емпіричного навчання. Фінський досвід

Організація максимально ефективного для кожної дитини уроку – особливо актуальне питання сьогодні, адже часто в класі навчаються діти з різними потребами, і педагог має забезпечити кожному індивідуальну траєкторію навчання та розвитку. Як поєднати предметне навчання з наскрізними компетентностями? Чи можна зацікавити кожного учня, незалежно від його прагнень та здібностей? Що робити, коли не вистачає часу, […]

news_item image
06.02.2022
Планування уроку та мотивація учнів у межах проблемно-орієнтованого та емпіричного навчання. Фінський досвід

Організація максимально ефективного для кожної дитини уроку – особливо актуальне питання сьогодні, адже часто в класі навчаються діти з різними потребами, і педагог має забезпечити кожному індивідуальну траєкторію навчання та розвитку. Як поєднати предметне навчання з наскрізними компетентностями? Чи можна зацікавити кожного учня, незалежно від його прагнень та здібностей? Що робити, коли не вистачає часу, […]

news_item image
05.02.2022
Пілотування НУШ: Вчителька розповідає про інтегроване навчання в 5 класі

Пілотування НУШ: Вчителька розповідає про інтегроване навчання в 5 класі Ми продовжуємо розповідати про перебіг пілотування НУШ у 5-х класах. Вчителька української мови й літератури київської школи №88 Інна Романчук розповіла “Новій українській школі” про свій досвід викладання інтегрованого курсу, який містить у собі українську мову, українську та зарубіжні літератури. У матеріалі читайте про: особливості […]

news_item image
29.01.2022
Практика майбутніх учителів та менторство: досвід Фінляндії

Професія вчителя у Фінляндії престижна та високооплачувана, а один із найвищих конкурсів – на педагогічні спеціальності. Оскільки фінські вчителі мають багато свободи у створенні індивідуальних освітніх траєкторій для учнів, виборі методів та підходів викладання, велика роль відводиться практичній підготовці студентів у школах при університетах та партнерських загальноосвітніх школах. Під час вебінарів від Фінського проєкту “Навчаємось разом” […]

news_item image
29.01.2022
Практика майбутніх учителів та менторство: досвід Фінляндії

Професія вчителя у Фінляндії престижна та високооплачувана, а один із найвищих конкурсів – на педагогічні спеціальності. Оскільки фінські вчителі мають багато свободи у створенні індивідуальних освітніх траєкторій для учнів, виборі методів та підходів викладання, велика роль відводиться практичній підготовці студентів у школах при університетах та партнерських загальноосвітніх школах. Під час вебінарів від Фінського проєкту “Навчаємось […]

news_item image
21.01.2022
Запозичити з творів інших авторів і не стати плагіатором: правила користування інтелектуальною власністю

Чи знаєте ви, що доведеться питати дозвіл, якщо плануєте проілюструвати свій матеріал, статтю чи виступ фотографією славнозвісної “Джоконди”? Знати правила використання інтелектуальної власності важливо не лише видавцям чи підручникотворцям, а й педагогам, які розробляють власні освітні програми, публікуються в онлайн-медіа чи беруть участь у розробленні навчальних матеріалів. Про захист авторського права розповіла начальниця відділу навчальної […]

news_item image
18.01.2022
Позитивне оцінювання та самооцінювання – як проводити і навчити цього учнів

Якщо педагог під час оцінювання наголошуватиме на проблемах, демонструватиме владу, розділятиме дітей на “хороших” і “поганих”, намагатиметься урівняти їхні досягнення, протиставлятиме їх та орієнтуватиметься на їхню поведінку в минулому (“ти завжди кажеш недоречно”), то таке оцінювання не буде підтримувальним та не допомагатиме учням рухатися своєю освітньою траєкторією.

news_item image
05.01.2022
“Йой, не переймайся”. Як національні меншини можуть вчити українську в мобільному додатку

“ЙОЙ” – це мобільний додаток, за допомогою якого учні 1–4 класів, які навчаються в закладах освіти з мовами навчання національних меншин, можуть інтерактивно і яскраво вивчати українську. Завантажити застосунок можна для смартфонів з іOS та Android. Водночас додаток універсальний, тож не тільки угорська й румунська меншини можуть вивчати українську за його допомогою. “Наприклад, немає такого […]

Всього 135 новин