Новини

Показати на сторінці:
news_item image
25.05.2022
Навчання під час війни. Вся інформація – на єдиному порталі

Міністерство освіти і науки створило платформу про навчання під час війни, на якій можна знайти: особливості трудових відносин під час воєнного стану; як працювати вчителям на тимчасово окупованих територіях; інструменти для організації навчання під час війни; актуальні вакансії; перелік можливостей щодо дистанційного навчання. «Ресурс стане корисним для дітей і вчителів, які вимушено перемістилися в Україні та за […]

news_item image
25.05.2022
«Як говорити з дитиною про війну?» – 7 порад від психологів у межах проєкту «підтримай дитину»

За пітримки МОН педагоги та дитячі психологи створили телеграм-канал «Підтримай дитину», в якому розміщують матеріали для дітей та поради для батьків. До проєкту долучилася креативна освітня онлайн-платформа Creative Practice, яка створила анімаційний ролик «Як говорити з дитиною про війну» – 7 порад від психологів. Ролик зроблений у зручному форматі та не вимагає тривалого часу для перегляду, проте містить […]

news_item image
10.05.2022
Освітяни черкащини продовжують підтримувати колег з областей, у яких ведуться активні бойові дії

Комунальний навчальний заклад «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» за підтримки Управління освіти і науки Черкаської обласної військової адміністрації започаткував волонтерський проєкт щодо надання освітніх послуг із підготовки педагогічних працівників 5-11 класів ЗЗСО для реформи «Нова українська школа». Завдяки проєкту 590 зареєстрованих працівників шкіл східних і південних областей України, які втратили […]

news_item image
20.02.2022
8 цікавих технік, як оцінювати учнів, і що треба врахувати

Співбесіди та консультації, портфоліо, самооцінювання, особиста рефлексія, рубрики оцінювання та ситуативні нотатки – ці та інші методи можна використовувати, оцінюючи учнів. Більшість із них базуються на уважному спостереженні вчителя за учнівством не тільки під час навчання, а й на перерві чи в несподіваних ситуаціях. Це дає можливість краще зрозуміти, як змінюються діти та на що […]

news_item image
06.02.2022
Планування уроку та мотивація учнів у межах проблемно-орієнтованого та емпіричного навчання. Фінський досвід

Організація максимально ефективного для кожної дитини уроку – особливо актуальне питання сьогодні, адже часто в класі навчаються діти з різними потребами, і педагог має забезпечити кожному індивідуальну траєкторію навчання та розвитку. Як поєднати предметне навчання з наскрізними компетентностями? Чи можна зацікавити кожного учня, незалежно від його прагнень та здібностей? Що робити, коли не вистачає часу, […]

news_item image
06.02.2022
Планування уроку та мотивація учнів у межах проблемно-орієнтованого та емпіричного навчання. Фінський досвід

Організація максимально ефективного для кожної дитини уроку – особливо актуальне питання сьогодні, адже часто в класі навчаються діти з різними потребами, і педагог має забезпечити кожному індивідуальну траєкторію навчання та розвитку. Як поєднати предметне навчання з наскрізними компетентностями? Чи можна зацікавити кожного учня, незалежно від його прагнень та здібностей? Що робити, коли не вистачає часу, […]

news_item image
05.02.2022
Пілотування НУШ: Вчителька розповідає про інтегроване навчання в 5 класі

Пілотування НУШ: Вчителька розповідає про інтегроване навчання в 5 класі Ми продовжуємо розповідати про перебіг пілотування НУШ у 5-х класах. Вчителька української мови й літератури київської школи №88 Інна Романчук розповіла “Новій українській школі” про свій досвід викладання інтегрованого курсу, який містить у собі українську мову, українську та зарубіжні літератури. У матеріалі читайте про: особливості […]

news_item image
29.01.2022
Практика майбутніх учителів та менторство: досвід Фінляндії

Професія вчителя у Фінляндії престижна та високооплачувана, а один із найвищих конкурсів – на педагогічні спеціальності. Оскільки фінські вчителі мають багато свободи у створенні індивідуальних освітніх траєкторій для учнів, виборі методів та підходів викладання, велика роль відводиться практичній підготовці студентів у школах при університетах та партнерських загальноосвітніх школах. Під час вебінарів від Фінського проєкту “Навчаємось разом” […]

news_item image
29.01.2022
Практика майбутніх учителів та менторство: досвід Фінляндії

Професія вчителя у Фінляндії престижна та високооплачувана, а один із найвищих конкурсів – на педагогічні спеціальності. Оскільки фінські вчителі мають багато свободи у створенні індивідуальних освітніх траєкторій для учнів, виборі методів та підходів викладання, велика роль відводиться практичній підготовці студентів у школах при університетах та партнерських загальноосвітніх школах. Під час вебінарів від Фінського проєкту “Навчаємось […]

Всього 147 новин