course_item image

Серія вебінарів «Інформаційно-комунікаційні технології в педагогіці»

Вебінари від фінських експерток допоможуть краще опанувати цифрові інструменти, необхідні для ефективного дистанційного та змішаного навчання.

Дата старту: 01.01.2022

Опис курсу

Програма вебінарів покликана підвищити компетентність вчителів у використанні цифрових технологій під час дистанційного та змішаного навчання, забезпеченні індивідуального підходу до навчання, а також кооперативного навчання та зміцнення учнівських спільнот.

Вебінари дадуть змогу ознайомитись із найкращими практиками та експериментальними рішеннями щодо дистанційної/онлайн-освіти в Україні та Фінляндії для використання вчителями та школами.

Основна увага приділятиметься практиці викладання у початкових та 5-6-х класах.

Формат: 6 вебінарів, у тому числі самостійні роботи. Загалом – 30 навчальних годин. Програма підвищення кваліфікації – за покликанням.

Сертифікат про проходження програми буде виданий учасникам, які візьмуть участь у щонайменше 80% програми.

Опис курсу

Д-р Мінна Лаккала

Докторка філософії, наукова співробітниця факультету освіти Гельсінського університету. Наукова керівниця докторської програми з питань школи, освіти, суспільства та культури.

Д-р Ліїса Іломякі

Доцентка з освіти та технологій, наукова співробітниця факультету освіти Гельсінського університету. Наукова керівниця докторської програми з питань школи, освіти, суспільства та культури.

Теми

01. Педагогіка та практики дистанційного навчання

Презентації

Підходи до викладання та навчання

Що особливого у змішаному, гібридному та онлайн-навчанні

Виклики, пов’язані з різними формами онлайн-навчання

02. Використання цифрових технологій у дистанційному/онлайн-навчанні

Презентації

Цифрова компетентність учителів та учнів: що їм потрібно знати та чим управляти?

Педагогічні практики з цифровими технологіями

Цифрові інструменти для дистанційного / онлайн-навчання

Приклад з практики

Підвищення цифрової компетентності - Digi Path як система, що застосовується на міському рівні

03. Планування дистанційного/онлайн-навчання

Презентації

Планування дистанційного / онлайн-навчання

Порядок та критерії планування дистанційного / онлайн-навчання

Основоположні педагогічні структури

Основоположні педагогічні структури

 

04. Надання підтримки учням під час дистанційного/онлайн-навчання

Презентації

Як підтримати колаборативну роботу

Як активізувати учнів?

Підтримка навичок навчання та дистанційної роботи

Приклади з фінської практики

Дистанційне навчання з використанням навчальних цифрових ресурсів у фінській початковій школі

Мобільне дистанційне навчання у таборі для біженців Аль-Хол у Сирії

05. Онлайн-оцінювання навчання
06. Навчальна спільнота

Презентації

Золоті правила дистанційного / онлайн-навчання

Навчальна спільнота

Приклади з фінської практики

Досвід та приклади віртуального навчання у молодших класах середньої школи

Сприяння використанню цифрових технологій – позиція школи та керівництва школи